טעימות מהספר


אהלן אהלן,

הספר "הדרך לחופה רצופה כוונות טובות" יצא לראשונה בשנת 2001, ופעם נוספת ב-2009, ומאז נמכר באלפי עותקים. הגרסה השנייה שלו ארוכה יותר, עם סיפורים רבים יותר וכוללת גם את הנובלה "הדייט ה-119 - מיומנה של גלית", שחלקים ממנה אפשר לקרוא למטה.

את הספר התחלתי לכתוב כרווק לפני יותר מ-20 שנה. אספתי במשך כארבע שנים סיפורים משעשעים מרווקים ורווקות מתוסכלים, תיבלתי קצת, והוצאתי לאור. ההצלחה הייתה מפתיעה.

מאז הספקתי להתחתן עם תמי ולהביא לעולם שישה ילדים, שיוצרים לי עוד סיפורים, אבל... מז'אנר אחר.

אני מקווה שתיהנו מהקריאה של "הדרך" כמו שאני נהניתי מהכתיבה שלו.

 

שלכם,

אהוד (אודי) מקסימוב

רוצים לדעת יותר עליי ועל איך ומדוע נולד הספר? לחצו כאן

לטעימות נוספות מהספר גללו למטה.

 

 

הגרסה הראשונה של הספר

  הגרסה החדשה

 

 

תטעמו קצת?

כמה סיפורים לקריאה מתוך "הדרך לחופה רצופה כוונות"
זהירות, אתם יכולים לחטוף נקע בלב,
או סתם לצחוק 
(ליחצו על שם הסיפור)

ארבע קושיות
כפתור
חיפושים
פחד קמאי
עיניים שלי
נצא?
האבא
מכל הלב
הדייט ה-119 - שלושה פרקים ראשונים
מתוך הנובלה שבגרסה המחודשת של הספר

נהניתם?
 רוצים לרכוש את הספר לכם
 או לאדם יקר לכם?



את "הדרך לחופה רצופה כוונות טובות" אפשר לרכוש בהנחה
באמצעות אפליקציית BIT 



מחיר הספר בהנחה של 30 אחוז 

51 שקל במקום  72 שקל
דמי משלוח 15 שקלים
סך הכל 66 ש"ח




לרכישה דרך BIT
שלחו את התשלום דרך BIT למספר הנייד שלי: 054-7992967
ואחר מכן רשמו לי בווצאפ את הפרטים והכתובת למשלוח הספר.
לדוגמה: 
תשלום עבור הספר
גלית כהן
רחוב יהודה הלוי 16
מיקוד 4445444  


על כל השאלה אפשר ליצור איתי קשר טלפוני:
054-7992967

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה